Stierenballen?

Ojee, wat me nu overkomen is. Ik moet er nog even een berichtje achteraan plaatsen. Na het vorige berichtje ben ik wat gaan eten. Eigenlijk had ik niet veel zin, maar je moet toch eten en zo kom je wel in een ritme. Helemaal naar die toeristische zooi te lopen zag ik niet zitten, dus ik trok mijn lefslippers aan en ging bij een klein Thais tentje zitten. Gewoon een eetkraampje op de stoep, gerund door een familie. Zo schattig, een moeder met twee kinderen. Moeders kookte, het meisje bediende en het jongetje deed de afwas. Claire, zie je het al voor je?
Wink

Keuze was er natuurlijk niet, dus ik kreeg een verzamelbordje voorgeschoteld. Wat het allemaal was? Joost mag het weten. Er lagen hele vreemde dingen op. Het meeste heb ik gegeten, alleen die lichtbruine ballen? Zouden dat stierenballen zijn geweest? Kan iemand mij vertellen of ze hier stierenballen eten? Help, ga ik nog meer van deze verrassingen tegenkomen? Ik ben best wat gewend, maar dit zag er wel heel vreemd uit. Roos, Claire, Suus, Ro....weten jullie wat het waren?

Reacties

Reacties

Annelies

Tjee Lynn, stel je niet zo aan. Het zal vast wel iets eetbaars zijn geweest. Anders zouden ze dat toch niet serveren. Gewoon eten. Wat kan je overkomen?

Roderik

Daar ben ik het niet mee eens Annelies. Stel je voor dat ze voedselvergiftiging krijgt. Zit ze in no time weer in het vliegtuig terug. Dat zou ik niet aankunnen;-) Nee, Lynn, alles wat je niet kent laten liggen. Dat geldt overigens ook voor vreemde mannen.....

Suus

Hoi Lynn! Ja dat kunnen wel stierenballen geweest zijn, of apenhersens, die zijn trouwens lekker hoor. Zaten er ook kleine buisjes bij? Varkensdarmen, laat die maar liggen, wegens taai. En bedankt voor het Boeddhacollege, kan ik misschien nog in een les gebruiken. Noodles! Suus

Roos

Gatver Suus, heb je echt stierenballen en varkensdarmen gegeten? Je mag toch wel je eten laten staan, of is dat ook al onbeleefd? Oh ik ga al over mijn nek bij de gedachte...

Richard

Hoi allemaal,
Ik vind het leuk om op de hoogte te blijven van je avonturen Lynn, maar kunnen jullie de discussies over smerige details een beetje beperken? Je weet hoe gevoelig Roos is. Ze hangt nu boven de plee.
groet, Richard

Annelies

Wat een aanstellers zijn jullie! Als je in zo'n land bent moet je gewoon alles proberen. Ik zou het wel weten hoor!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!