Sunshine coast, surfen en bbq-en op het strand

Hi guys,

Mijn ontmoeting met Kevin (en Simon)was helemaal geweldig. Alhoewel het heel lang geleden was en ik mij best een ideaalbeeld had gevormd, was het ook echt zoals ik had gedacht. We hadden afgesproken bij een hele leuke kroeg niet ver van mijn hostel. In die tent, waar ik uiteindelijk ook een aantal nachten heb kunnen logeren, was iedere avond live muziek aanwezig. Niet zomaar een bandje, nee gewoon de gasten. Iedereen die zin had kon mee spelen of zingen. En Kevin en Simon, die zijn een soort Nick en Simon van Sydney:-) Jeetje, wat zijn die gasten muzikaal. Ze speelden de sterren van de hemel. Dat hadden ze me niet verteld daar op dat Thaise eiland. Anyways, dit is echt mijn favoriete kroeg geworden; lekker biertje, goed gezelschap an aan de overkan een BYO Thais restaurant. Wat zou ik verder nog kunnen wensen. Maar in die kroeg is ons idee voor een trip langs de Sunshine Coast ontstaan. Kevin had weer wat geld bij elkaar verdiend en vond dat ie wel weer op reis kon. Met andere woorden, een paar dagen zijn we in decamper van Kevins broer gestapt. We besloten het vanwege het mooie weer langzaam aan te doen. Immers met die hitte en zon wil je niet te lang in de auto zitten.

Zo rijden we nu rustig aan richting Cairns. We hebben inmiddels een bezoekje aan Brisbane gebracht en hebben de mooiste stranden bezocht. Ik heb zelfs gesurfd! Echt zo ontzettend gaaf. Met het mooie weer, de golven. Alles erop en eraan. En dan met zonsondergang een barbie (BBQ) op het strand. Pure romantiek en de vlinders gieren mij door het lijf. Nu zijn we onderweg naar Fraser Island. Dat schijnt ook geweldig te zijn. Het grootste zandeiland van de wereld.

Sorry dat ik niet meer schrijf, maar ik heb gewoon geen tijd om even bij een internetcafé plaats te nemen. Dat begrijpen jullie toch wel?

Lynn

PS fijne pakjesavond! Ik geloof dat ik mijn sinterklaaskadootje al gehad heb.

Reacties

Reacties

Annelies

Die Lynn, stiekem met een Aussie op pad. Nou gelijk heb je meid. Die kroeg, daar moet je meer over vertellen. Als ik eventueel die kant op ga, dan wil ik daar ook wel overnachten. Leuke mannen achter de bar?

Roos

Man wat ben ik weer jaloers! In de zomerzon langs de zee wandelen met je vakantieliefde... Ik lig hier als een gestrande walvis op de bank met de ene maagzuuraanval na de andere terwijl de storm om het huis rast en het om 4 uur al donker is. De volledige Greys Anatomy dvd-box (dankjewel Sint) kijk ik dan maar zonder jou. Maar goed om te horen dat het zo goed met je gaat.

Claire

Wat ben je alweer lang weg Lynn, het lijkt wel een eeuwigheid. Wat heerlijk dat je nu in deze kersttijd wat vrienden om je heen hebt. Geen sneeuw, maar witte stranden! Pas je wel op de zon? Je kunt via internet heel goede zonnebrandcreme met extra uv-filter bestellen, echt een aanrader! Wij hebben 'm ook al in huis voor de zomervakantie.
Veel geluk met Kevin en plaats eens een foto!

Suus

Wat een onwaarschijnlijk romantisch verhaal! Ik had gisteravond eindelijk contact met DJ Eddy, bleek het zo'n betrokken ouder van mijn school die had geklaagd dat ik wordfeud speel met mijn leerlingen. Net legde 10-jarige Zara 'quota', daar kun je toch alleen maar trots op zijn? Enfin, exit Eddy. We moeten gauw maar weer eens samen gaan stappen als je terug bent!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!