Puur genieten op Koh Samet

Sorry hoor, ik had het even moeilijk de vorige keer. Terwijl ik over die twee vrienden schreef realiseerde ik mij dat ik echt helemaal alleen hier rondloop en dat ik dit zo graag met iemand (mannelijk bij voorkeur natuurlijk) had willen delen. Maar ik moet het maar met dit mooie reisblog doen. Gelukkig dat iedereen zo fanatiek meereist en dat jullie mij toch ook missen! Dat maakt een hoop goed.

Inmiddels zijn we weer een paar dagen verder en heb ik Kevin en Simon nog beter leren kennen. Vooral Kevin is een supergeschikte vent. Als hij in Nederland zou wonen... Oeps, het gaat hier om mijn reisverslag en ik zit weer over mooie mannen te wauwelen.

Cool
Anyways, de Aussies hebben mij de afgelopen dagen lekker meegenomen en dat was heel tof. Zo zijn we wezen snorkelen en dat was heel tof. Het water was niet heel erg helder, maar er viel voor mijn ogen, genoeg te zien. Duikers en snorkelaars hoorde ik wel klagen dat het ze tegenviel, maar ik vond het allemaal best. Ook hebben we wat ritjes op de jetski gemaakt. Nooit verwacht dat ik die snelle apparaten leuk zou vinden. Gelukkig mocht ik lekker achterop. Kevin heeft echt wel veel ervaring met die apparaten. Hij is echt zo'n beach bum. Blond haar, zongebruind en gespierd lijf... Daar ga ik weer, sorry guys.
Wink

Vanavond is hun laatste avond en gaan zij morgen via Maleisië en Indonesië door naar huis. En ik ga morgen eerst weer naar Bangkok om vandaar richting River Kwai te gaan en uiteindelijk het Noorden in te duiken. Nog genoeg te reizen dus....

Reacties

Reacties

Marco

Als je weer eens in een dip zit, stel je je mij maar voor op een jetski. Maar zo te horen horen heb je het alweer goed voor elkaar.

Roos

Gelukkig gaat het weer goed met je, je klinkt weer erg als jezelf. Hier kunnen we inmiddels ook wel een snorkel gebruiken: de regentijd is weer eens aangebroken. Goed voor de plantjes dan maar weer.
Veel plezier in het noorden straks! liefs, Roos

Suus

Check, dat logeeradres in Australie is binnen. Is die Simon nog wat?

Roderik

Lief zusje,
Wil je aub heel goed oppassen. Het was geen grapje, dat van die vreemde mannen. Ik vind dat je snel met die gasten op pad gaat. Wat weet je van ze? Als pa dit leest....
Ro

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!