Een decadent dagje shoppen;-)

Na een reisdagje heb ik mijzelf vandaag op een decadent dagje getrakteerd! Ik heb diverse shopping malls bezocht. Gewoon een doodnormale zaterdag (wat is het eigenlijk voor dag?) winkelen. Hoewel het zo in m'n uppie wel wat saaier is;-) En ik kan nu ook niet veel (geen) geld uitgeven, want om alles weer mee te slepen... Vanmiddag heb ik mijzelf ook nog verwend met een overheerlijke high tea. Thee met diverse lekkere hartige en zoete hapjes. Ik was hierna in een zo'n goede bui dat ik mijzelf heb laten ompraten voor een deels verzorgde trip naar de River Kwai enzo. Beetje impulsief en ik weet eigenlijk niet eens wat ik wel en niet kan verwachten. Dus even afwachten. Ik hoop tussendoor verslag uit te brengen, maar ik weet niet zeker of ze in de jungle internetverbinding hebben. Gelukkig kan ik het altijd nog na afloop in hapklare brokken plaatsen
Wink

Tot snel?

Reacties

Reacties

Marie-Louise

Lynn,
Ik heb hier niet zo’n goed gevoel over. Weet je wel bij wie je dit geregeld hebt? Is dit wel legaal allemaal? Dadelijk word je meegenomen…. Nee, ik vind dat je hier wel beter over na moet denken. Pas goed op en laat snel wat horen. Dit is niet goed voor papa’s hart.

suus

Helemaal gelijk hoor meid! Zou ik ook doen. Je leeft maar één keer;-)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!