River Kwai (2) en vechtende tijgers

En bij deze het vervolg van mijn vier dagen River Kwai e.o.

De derde dag stonden de watervallen van het Erawan National Park gepland. Prachtig en in een geweldige omgeving. Het is een grote waterval verdeel over zeven niveaus. Bij de tweede waterval heb ik heerlijk gezwommen tussen de visjes en dat heeft z'n voordelen. Zo hoef ik niet meer naar Dr. Fish om aan mijn eelt te laten knabbelen.. Dat hebben deze beestjes al gedaan en wat meer. Wist ik veel dat ze ook konden bijten! Om bij de zevende waterval te komen moest er flink geklommen worden en we vroegen ons dan ook af of we misschien in de maling genomen zouden worden. Roos, die gasten uit deze groep denken net als jij en ik. Zou er misschien boven een bordje staan? 'Gefopt!' Gelukkig was de klim niet voor niets en was die laatste waterval werkelijk een van de mooiste dingen die ik gezien heb.

Cool

Vandaag heb ik samen met Jos en Erik, jaja die Brabantse babbelaars, een paar scooters gehuurd om nog wat meer van de omgeving te zien. Zo wilden we toch ook wel met een tijger van de Tiger Temple op de foto. Ze zouden er nogal suf bijliggen ten behoeve van de foto, maar dat maakte ons niet uit. De scooter gaf een heerlijk vrij gevoel en ik genoot van de natuur. En met een flink tempo waren we toch best snel bij de tempel. Na de 'normale' foto's van ons met de tijgers kwam er een persoon naar ons toe dat ze een speciale act voor ons hadden. Dit zou na sluitingstijd zijn. Ik zag het eigenlijk niet zitten, want ik dacht dat het weer zo'n commerciële truc zou zijn. Maar Jos en Erik waren overtuigd dat we dit moesten doen. Enfin, ik ging overstag. Wat kon ik anders? Maar wat een geluk, we kregen het speeluurtje van de tijgers te zien! Sta je daar achter een hek op centimeters meter afstand van die beesten. Spelende en vechtende tijgers voor je neus! En het ging er af en toe flink heftig aan toe. Ik vroeg mij dan ook af hoe dit kleine hek van een metertje hoog ons zou moeten beschermen als het echt mis ging. Gelukkig hielden de verzorgers alles nauwlettend in de gaten. Als ik niet met Jos en Erik was geweest had ik dit niet meegemaakt, dus weer een bijzondere ervaring voor in het blog!

Vermaak mij prima, maar Roos... met jou was het een stuk gezelliger geweest. Ik mis onze grappen en grollen.

Reacties

Reacties

Richard

Hai Lynn, je hebt het wel naar je zin zo te horen. Met Roos kun je natuurlijk wel lachen, maar dan had je die tijgers nooit gezien. Als Poekie in de gordijnen springt, schrikt ze zich al rot.

Roos

Hoezo ben ik bang voor tijgers?! Jemig Lynn, jij maakt meer mee in drie dagen dan ik in 3 jaar! Wat heerlijk om je avonturen te lezen, zo lijk je toch niet zo ver weg.

Roderik

Lynn, je praat wel makkelijk over de mensen die je ontmoet. Wees ajb een beetje voorzichtig. Wat ik gezegd heb staat nog steeds. Pap en mam maken zich heel erg zorgen, dus doe geen rare dingen.
Ro

suus

Ben effe weg geweest en jullie zijn allen druk aan het reageren en mailen. Maar omdat Claire je nu niet kan toespreken; doe je wel rustig aan?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!