Kotsmisselijk in Kuala Lumpur

Effe een kort berichtje dit keer, want ik verblijf momenteel voornamelijk in het toilet van mijn hotel in Kuala Lumpur. Ik zal jullie de details besparen, maar ik geloof dat ik weet wat onze kotsende Roos moet doormaken.

Voordat ik naar Kuala Lumpur vertrok, heb ik nog even een lekker plekje opgezocht. Het eilandje Pulau Pangkor is onder de locals een van de meest geliefde eilandjes van Maleisië.. Geen 'bounty-eilandje' met parelwitte stranden en een azuurblauwe zee, maar een knus eilandje en het was dan ook goed vertoeven. Ik heb vrij weinig gedaan, een scooter gehuurd, verlate strandjes bezocht en vooral lekker en goedkoop vis gegeten in een van de kleine dorpjes.

Maar na luieren komt de dag dat je weer moet reizen. En zo zit ik dan in Kuala Lumpur. Van de stad heb ik nog niets gezien omdat ik in een van de laatste airco-bussen een kou heb gevat, want ik ben echt zo ziek als een hond. Maar het is echt wel wat anders dan de dorpjes die ik onlangs heb bezocht. Het is haast niet te bevatten dat dit in 1860 door mijnwerkers als nederzetting begonnen is. Modderige rivier betekent het....

Sorry.. ik moet weer effe een sprintje trekken naar de plee.

Reacties

Reacties

Marie-Louise

Lieverd, papa en ik maken ons nu echt wel zorgen om jouw gezondheid. Hoe vaak hoor je niet dat iemand een of ander raar virus oploopt in die verre landen waar je nu reist. Ik ben er niet gerust op. Hoe lang voel je je al zo? Ben je al bij een dokter geweest?

Christine

Hoi Lynn,
Dat toilet is toch wel een beetje fris, hè? Ik bedoel natuurlijk voordat jij over je nek ging. Anders kan het lang duren! Je moet wel veel blijven drinken, hoor. Anders droog je zo uit. Nou ja, dat zal je zelf ook wel weten. Kijk, dit is nou voor mij een reden om nooit alleen te reizen. Je weet maar nooit wat er gebeurd en voor je het weet lig je in het ziekenhuis. En wie zorgt er dan voor je?
Nou ja, sterkte maar en knap snel op. Groetjes.

Roos

Is er iemand in je buurt die schoon flessenwater en pepermuntjes voor je kan kopen? Moet ik Richard naar je toe sturen? Sterkte!
Hier gaat alles gelukkig goed. Straks de eerste echo, spannend!

Claire

Wat vreselijk vervelend voor je Lynn, konden we maar wat voor je doen!
Hoe was de echo Roos? We zijn benieuwd naar de foto's!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!