Dom blondje op Bali

HIEP HOERA onze aanstaande moeder Roos is jarig! Heb je een leuke dag gehad? Oh, wat zou ik graag in Nederland zijn om je een dikke knuffel te geven. Dat kun je volgens mij wel gebruiken.Ook ik zou het leuk vinden als je nu hier in een geel jurkje kon paraderen, maar het is niet zo lieverd. Jij hebt iets moois om naar uit te kijken, iets wat ik misschien wel nooit ga meemaken. Bij jou groeit er iets van Richard en jou in jouw buik, een mooier cadeau kun je niet hebben toch? Kuskus.

Laughing
@Richard: je hebt haar toch wel in de watten gelegd vandaag?

Maar terug naar mijn reisje dat alleen mooie herinneringen oplevert. Hoewel, heb weer een mailtje van down under gekregen....Of ik snel langs kom

Wink
Nou, ik heb eigenlijk de smaak weer te pakken. Singapore was natuurlijk een geweldige ervaring. Lekker eten, vooral veel fruit en van die gestoomde deeghapjes. Om te smullen. Ik heb alle toeristische trips naar onderwaterwereld, parken en dergelijke wel gedaan hier. Maar het leukste is wel om te winkelen. Die shopping malls, om te smullen. Wie Orchard Road zegt, zegt winkelen. Ik heb echt weer inspiratie voor jaren. @Ro&Marco: De elektronica is hier heel goedkoop, zal ik wat opsturen?Jammer dat ik op mijn budget moet passen, want het gaat nu best hard. Zo ben ik naar Densapar, Bali gevlogen. Daar een visum geregeld. Eerst 20min in de verkeerde rij gestaan om erachter te komen dat ik eerst in een rij moest staan om het visum te kopen en daarna kon ik pas het land in. @Roos: waar hebben we dat eerder meegemaakt? Interrail?

Van het vliegveld naar het toeristische Kuta. Het strand hier is echt geweldig. Super hoge golven. Zo ben ik wezen bodyboarden. Wil je dat geloven? Ikke bodyboarden. En wat ik ook heel erg heb gedaan: afdingen. Tjeeminee, wat heb ik afgedongen. Na mijn eerste bod, eerste bod (ver onder dat van het strand mannetje) ging de man meteen akkoord. Dus misschien had ik een nog lagere prijs kunnen hebben. Volgens de twee meiden met wie ik ging bodyboarden, had ik echt een goede prijs en volgens hen kwam dat door mijn blonde haar. En dat ik blond ben heb ik geweten. Dom blond zelfs. Ik had zoveel plezier dat ik mij vergat in te smeren en nu ben ik dus zo rood als een kreeft. Bali dus

Yell
Hierdoor moet ik het nu effe rustig aan doen. Heel vervelend.

Reacties

Reacties

Roderik

Dat is ook echt wat voor jou. Verbranden. Nou, daar hebben wij hier de afgelopen weken geen last van gehad. Het leek wel herfst.

Roos

Dankjewel voor je verjaardagskaart uit Singapore! Die kwam nog een dag te vroeg ook, echt lief dat je eraan hebt gedacht.
Verbranden vind ik wel een goed thema voor de ladies night morgen, als Suus, Claire en nog wat meiden langskomen voor mijn verjaardag. Gaan we bh's verbranden (ik pas echt nergens meer in en moet nog 6 maanden) en alle ellendige zwangerschapsliteratuur met afschrikwekkende bevallingsverhalen. Ik wil het allemaal niet weten.
We gaan je missen morgen, maar veel plezier op Bali! En succes met afdingen op de aftersun!

Suus

Ha Lynn, je hebt de vaart er weer in! Je wil zeker snel naar Australie toe? Was een top ladiesnight gisteren! Uiteindelijk weinig verbrand, behalve de ananas-kipspiesjes van Claire op de BBQ. En toch nog een paar verbrande wangen. Hoe doet ze het, Roos heeft altijd mooi weer op haar verjaardag. Doe rustig aan met de zon daar, je bent al bond genoeg. doei, Suus

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!