(strand)feesten op Bali

Hello World!

Wat is het leven toch fantastisch. Op zondag dacht ik een rustige strandwandeling te maken, maar dat liep wat anders. Halverwege bij Double Six Beach passeerde ik een groep feestgangers. Ze waren lekker muziek aan het maken, dansten, hadden een bbq..kortom het was eenleuk een sfeervolstrandfeest. Ik dacht dat het een groep Balinezen was, totdat ik een hand op mijn schouder voelde. Een blanke man vroeg of ik ook wat wilde drinken of eten. Wow. Ik was even van mijn apropos, maar ging zonder er echt over na te denken op zijn voorstel in. Na wat ongemakkelijk geklets in het Engels bleek deze man,John, gewoon een Nederlander te zijn. Woonde tot een paar maanden geleden nog in Schevening! Absurd toch? We hebben het over van alles gehad en het voelde heel vertrouwd. Zeker toen ik gezellig naast hem zat en genootvan de prachtige zonsondergang. Wauwie.

Laughing
Daarna zijn we in een super trendy tent met een prachtig zwembad wezen eten, de Potato Head. Tja, ook daar was muziek, dus we hebben tot laat (vroeg) gedanst en......
Wink

John woont nog niet zo lang op Bali en gaat ook snel weer weg. Hij gaat een champagnebar, The Red Carpet zoals er al een in Seminyak (Bali) is, in Singapore opzetten. Die bar is echt geweldig en John nodigde mij dan ook uit voor de Summer party. Dat was echt een enorm feestmet een flitsende fashion show, dj's en ook diverse dansacts. Jullie zullen begrijpen dat deze Belanda (zo noemt John mij.. betekent niets meer dan Hollander) niet alleen van de fashionshow heeft genoten. Na het feest zijn we het strand weer opgegaan om dit keer de zonsopgang te zien. Ook dat was grandioos en een mooi moment om een ontbijtje te gebruiken. Hierna ben ik terug het strand opgegaan en heb ik lekker geslapen. Nu zit ik nog wat na te genieten van het uitzicht met een lekker sapje in mijn hand. Morgen verlaat ik deze prachtige plek weer, want John heeft mij aangeraden om naar Ubud te gaan. Alhoewel ik nogveel te veel naarmijn zin heb hier, ga ik wel...

Frown

Ubud schijnt prachtige sawa's te hebben en het is een ideale omgeving om te wandelen, dus een ideale plek om nog wat van de cultuur op te snuiven. Daar heb ik bij de Indo Lodge een kamer geboekt. Volgens John is de eigenaar een supergezellige Hollander die graag een st Miguel biertje met je drinkt. Klinkt goed, hoewel ik op dit moment liever iets met een andere Hollander drink

Laughing
Maar misschien komt dat nog....

Reacties

Reacties

Christine

Kijk nou toch uit, Lynn, hier komt echt alleen maar ellende van. Dat is toch niks voor jou! Hij laat je zo vallen voor de volgende passerende blondine. Die bartypes zijn echt allemaal hetzelfde. Nou ja, niet dat ik er zelf ervaring mee heb, maar ik hoor genoeg!
Als je dan per se nog steeds door wil reizen, ga dan maar gauw naar Ubud.

Groetjes,...

Roderik

Zussie, ik ben het eens met Christine! Die gozer ken je amper en je stort je nu al in zijn armen. Ik heb zijn reisblog bekeken, hij is vooral aan het feesten en is al 50! Snel doorreizen en hopelijk lezen pa en ma dit verslag niet!
Ro

Annelies

Jeetje wat zijn jullie weer bekrompen. Hij ziet er helemaal zo oud niet uit. Ik begrijp je wel hoor Lynn, hij heeft iets. Kun je meer vertellen over hem, het klinkt erg interessant. Vooral dat deel over de champagnebar!

Annelies

Maarre...hoe zit het met jouw Aussie? Ben je die door deze 'jonge' god helemaal vergeten?

Marco

Lynn, je weet ons steeds weer te verrassen. Of eigenlijk ook niet. Een 50-jarig bartype, ja waarom ook niet. Indische zon maakt blind zullen we maar zeggen.

Roos

Wat heerlijk dat je het zo naar je zin hebt Lynn. Het doet goed dat je je meteen zo thuisvoelt op een vreemde plek en dat je mensen om je heen hebt die zich om je bekommeren. Wat maakt leeftijd dan nog uit. Toen in Kuala Lumpur was ik echt even bezorgd, maar gelukkig ben je weer helemaal gezond. Ga je ook nog naar de Borobudur, of is dat helemaal niet in de buurt? Ik heb je erg gemist op mijn verjaardag, maar gelukkig is het hier tenminste weer een beetje mooi (strand?)weer geworden.
Liefs, Roos

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!